Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Jag fyndar vidare...

Av Helga - 10 oktober 2010 09:30


Kan man köpa ett par oanvända pumps från Ten Points på Myrorna för bara 150 kronor?


Ja det kan man...


 
 
wiper

wiper

10 oktober 2010 10:00

Vilket superfynd ;) ja du kommer man i rätt tid så finns verkligen chansen. Dom ser helt oanvända ut. Skulle själv ha köpt dom. Är ute efter nåt liknande.

Ha en fin söndag
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Helga

10 oktober 2010 10:28

Jag blev snopen att de var så fina... men någon kanske har köpt fel storlek och sedan skänkt dem till Myrorna.

Ha en fin dag du också!

 
Ammis

Ammis

10 oktober 2010 11:15

Det är klart man kan!! Superfynd ju!! Det är det som är charmen med loppisar o.d, man kan göra värdlens fynd och därigenom gynna miljön!! Toppen!! Ha en goer söndag.krAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

Helga

10 oktober 2010 13:49

Ja ett riktigt bra fynd!

 
imse

imse

10 oktober 2010 11:42

Såklart! Vilket fynd!

http://zvammel.blogspot.com

Helga

10 oktober 2010 13:48

Ganska tursamt! Jag letade egentligen tallrikar...

 
Filifjonkan

Filifjonkan

10 oktober 2010 12:16

Hej helga. Jaa det är ett riktigt bra ställe Myrorna ofta finns det oanvända grejor där likaså på Röda korset med. De där blir du fin i.

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

Helga

10 oktober 2010 13:47

Annars är jag tveksam till just begagnade skor, men dessa kan inte ha varit använda mer än någon gång...

 
Stattinskan

Stattinskan

10 oktober 2010 12:34

Jisses ... sicket fynd!!!
:-D

http://metrobloggen.se/stattin

Helga

10 oktober 2010 13:46

Ibland har man tur...

 
Kimmie

Kimmie

10 oktober 2010 14:29

Vad fina de var! Vilket kap.

http://kimmietid.blogspot.com

Helga

11 oktober 2010 07:37

Tack! Bra fynd...

 
Jonathan

Jonathan

11 oktober 2010 00:17

Hej, 

Jag läste just ditt inlägg och vill tipsa dig och dina läsare om att Unity Line just nu har kampanjerbjudanden på familjeresor till Polen.


Gå gärna in på http://www.unityline.se/erbjudande/kampanjerbjudanden/specialerbjudanden/familjepaket_med_hytt_och_bil och läs om familjepaketet för 2010. 


Likea Unity Line på Facebook för att få chansen att vinna en
kryssning till Polen: facebook.com/pages/Tavla-och-vinn-en-kryssning-med-Unity-Line/140776032632140?ref=ts



Hälsningar,

Jonathan, 
Unity Line

http://www.facebook.com/pages/Tavla-och-vinn-en-kr

Helga

11 oktober 2010 07:37

Tack för tipset!

 
Stattinskan

Stattinskan

11 oktober 2010 07:02

Gomorron till dig Helga :-)

http://metrobloggen.se/stattin

Helga

11 oktober 2010 07:36

Godmorgon på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards