Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 16 mars 2008

Om Melodifestivalen - Vi lovade dyrt och heligt...

Av Helga - 16 mars 2008 00:16


Det blev en trevlig kväll hos våra vänner med en god köttgryta, vin och läsk. Vi var tre familjer som åt och glammade tillsammans denna melodifestivalfinalkväll...


Vinnaren blev som väntat Charlotte Perelli... Vi lovade varandra dyrt och heligt att om Christer Sjögren vann årets final skulle vi inte titta mer på melodifestivalen kommande år. Tur att han inte vann - låten var helt enkelt för pinsam!


Grattis Charlotte!! Det går nog bra för dig i Belgrad trots att jag hejade på tvillingarna i rött!!

Rösta?

 
 
Levande solgul maskros

Levande solgul maskros

16 mars 2008 08:31

Kommer du ihåg mig? Jag är i alla fall tillbaka nu efter att fått slicka mina sår för denna gång.

Har gjort en sida nu och jag önskar att få kontakt med dig igen /Kram

http://levandemaskrosbarn.zoomin.se

 
Åsa

Åsa

16 mars 2008 08:31

Hade Sjögren vunnit vet jag inte vad jag hade gjort. Sicken låt! Att inte Pling kunde få fram nåt bättre.

http://wessand.blogg.se

 
Dockmamman

Dockmamman

16 mars 2008 08:32

Jag hejade på Nordman, jag älskar hans texter/Ha en trevlig söndag

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
helga

helga

16 mars 2008 09:27

Solgul maskros; Visst minns jag - kikar in till dig...

Åsa; Den kan gärna spelas här hemma i radio och så men inte till en större tävling...

Dockmamman; Jag gillade också Nordman - det skulle varit kul att se hur det skulle ha gått för dem. Ha en fin söndag du också!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Filifnkan

Filifnkan

16 mars 2008 11:15

Ja jag håller med Perellis låt var bäst Sjögren kom ju näst sist men den där låten som de sjöng hoppa hoppa i kom sist och det var jag glad för fniss

http://filifjonkan-se

 
helga

helga

16 mars 2008 11:49

Fjonkan; Jag kunde nog ha stått ut med alla bidrag som vinnare utom Sjögrens...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

16 mars 2008 19:57

Vi var ett gäng på jobb som diskuterat festivalen flitigt och kom fram till samma sak - om Sjögren vinner så blir det bojkott.

http://kimmietid.blogspot.com

 
helga

helga

16 mars 2008 21:36

Kimmie; jag var allvarligt orolig eftersom Gert Fylking försökte ragga anti-röster...

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards