Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 1 april 2014

Fortsatt kursande...

Av Helga - 1 april 2014 21:47


Ännu en vecka i skolbänken och jag blir nästan nojig av att sitta still så mycket. Varje kväll har maken och jag tagit en promenad för att få luft och motion. Jag är ju van vid att röra på mig mycket under en arbetsdag och får många myror i brallan nu...

I helgen var vi ut till stugan på lördagen. Solen flödade, fåglarna toksjöng och äggmackorna smakade gott.



Sen på söndagen firade vi ett syskonbarn som fyllde 25 år och här var vår present;


#kurs #flyg #stugan #hälsa #motion #present #matkorg

 
 
wiper

wiper

2 april 2014 08:29

Jag förstår dig så väl för är man van att röra sig hela tiden så är det inte lätt att sitta stilla. Vad härligt det måste vara nu att besöka stugan och bara mysa. Vad fin den är. Vilken bra och njutbar present 25-åringen fick.

Ha nu en skön och bra dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

2 april 2014 13:02

En korg med blandade finsaker är alltid en uppskattad present. Vilken fin stuga ni har. Härligt att ha nu när det är så underbart väder..

Trevlig dag

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
Åsa

Åsa

2 april 2014 14:33

Jag håller med. Är man inte van att sitta still är det riktigt jobbigt att göra det för länge. Jag tappar fokus hela tiden.

http://wessand.blogg.se

 
chillitanten

chillitanten

3 april 2014 08:56

Så fint det ser ut vid er stuga. Vilken superhärlig present. Ha det gott !

http://chillitanten.blogg.se

 
tant Hannele

tant Hannele

4 april 2014 09:09

Sonen och jag har promenerat på kvällarna, med stavar båda två-

http://hannelesbibliotek.blogspot.com

 
Britt-Marie

Britt-Marie

7 april 2014 19:11

Åh, vilken fin stuga ni har och stor härlig altan med! Så fint belägen där i skogsbrynet. Trevlig och förmodar jag uppskattad present du gjort i ordning.

http://alicebm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards