Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 13 november 2010

Lättläst lördagsläsning...

Av Helga - 13 november 2010 12:23


Ledig

Lat

Ljuvlig

Långsam

Lindrig

Lättsam


Lördag

 

 

Because I´m worth it!

 

  

De där pelargonerna är ju ändå halvdöa... jag slänger dem imorgon...

 

 
 
kicki

kicki

13 november 2010 14:17

Oj va mycket jag nu har läst ikapp hos dej...du är verkligen duktig på att lägga in inlägg. Så himla fina bilder du bjuder oss på. Måste också säga grattis till dej, du har ju fyllt år. Skickar en go kram till dej. Skall säga till Frida att du tyckte hon var vacker...det behöver hon höra. Hon har inte mått så bra en tid då hon åkt fram och tillbaka mellan Aakers sjukhus och jobbet, hon har en massa chokladcystor som spökar och gör fruktansvärt ont...och så är inte mamma där och tröstar...tack igen för vår lilla pratstund....

http://blogg.vf.se/kicki

 
britten sa

britten sa

13 november 2010 15:39

Jaaaa Helga ...du är värd det....I morgon ska jag leta reda på ditt fik

http://glitteroga.blogg.se

 
Åsa

Åsa

13 november 2010 16:12

Härligt!
Hoppas du slipper en stressig, slitsam, snöig söndag. =)

http://wessand.blogg.se

 
Kimmie

Kimmie

13 november 2010 17:42

Låter som en perfekt Lördag! Ha det gott!

http://kimmietid.blogspot.com

Helga

13 november 2010 19:12

Inte alls dumt! Ha en skön kväll!

 
wiper

wiper

13 november 2010 17:55

Härliga lättlästa ord och så har vi det nu när vi inte kan åka bort. Man får göra det bästa av en situation.

Ha en fin lungn och avslappnad lördagskväll
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Helga

13 november 2010 19:12

Synd att Mr T blev sjuk! Ni får ta det lugnt istället!! Trevlig lördag...

 
Frejda

Frejda

13 november 2010 19:24

Jag har haft samma ambition med min lördag - och lyckats ganska bra. :-)

http://frejdastorp.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ammis

14 november 2010 07:29

Härligt att ta sig tid med det man tycker är värd :0). Ha en go söndag. krAMelikram

 
Sussi

Sussi

14 november 2010 10:36

Bokstaven L var helt klart bra i det här läget ;)
Hoppas du njöt så mycket som det verkade som..

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Camilla Lejon

14 november 2010 11:24

Hälsningar från Shanghai! Såg att ni ska börja flyga hit igen, kul! Blev Finnair den här gången, riktigt bra! Har redan lyckats shoppa, var inte svårt alls :-)..Kram Camilla

 
Ingen bild

Bettan

14 november 2010 14:14

Visst är det härligt att bara slappa..inte bry sig om nåt.Det är vi alla unnade.

 
Helga

Helga

14 november 2010 15:14

Kicki har fått svar!

Britten; Vad kul att ni går dit! Hoppas det är trevligt!

Åsa; Hihihi; sant sant!

Frejda; Kan behövas ibland!

Ammis; man måste ju vila ibland också!

Sussi; det gjorde jag verkligen :)

Camilla; TAck vad spännande att vara i Shanghai... Kul att du var nöjd med Finnair. Bra att vi också ska flyga dit framöver. Hoppas du gör många Kina-fynd!

Bettan; Ibland behövs det verkligen!

http://helga1.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards