Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 11 september 2008

Vilka var det nu då?...

Av Helga - 11 september 2008 10:57


Det har varit en mysig morgon på hotellrummet. Först och främst fick jag sova ut ända tills klockan nio innan jag väcktes av att hotellstädningen gjorde sig påmind i rummen intill. Sedan har jag sett på morgon-TV med nyheter, Nanny och nu Oprah. Igår hittade jag även en efterlämnad veckotidning ombord så den har jag också bläddrat lite i.


Kanske väntar du på att få veta vilka kändisar jag skrev om i mitt förra inlägg?? Det var Barbara Hendricks och Knut Ståhlberg som var ute och luftade vingarna. Ingen gissade rätt men det var ju heller inte så lätt att veta vilka jag menade med så lite ledtrådar.


Jag lägger upp två bilder här så ni vet hur de ser ut...

 


 

Idag blir det lunch med en kollega innan vi ska ge oss iväg och göra nytta för lönen igen. Ha en skön dag!


Rösta gärna


Ännu blommar det i min trädgård...

 
 
Hannele rodnar

Hannele rodnar

11 september 2008 11:14

(hihi, jag vet knappt vilka de är ens, när du skriver det... Det var för ett tag sedan jag var hos frissan ;)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
helga

helga

11 september 2008 11:16

Hannele; Googla bilder så lovar jag att du känner igen dem.

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

11 september 2008 11:20

Å så skön morgon du haft det med idag kan du behöva som far och flänger här och där Barbara Hendricks och Knut Ståhlberg 2 st stora inom sina gebit verkligen vad kul.Fint ännu i din trädgård ser jag också. Ha det så bra idag denna blöta torsdag (om du far över Småland så kroka på molnen så vi får lite sol är du snäll regnar på tredje dagen i streck nu! :/

http://filifjonkan-se

 
helga

helga

11 september 2008 11:24

Fjonkan; Jag ska söderöver senare ikväll och lovar att se vad jag kan göra åt regnet... Jag har ju Jesus i släptåg ;)

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

12 september 2008 08:56

En del kan namn, andra kan siffror...

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
helga

helga

12 september 2008 08:59

Hannele; Jo, så är det nog!!! Jag är mer en bokstavsmänniska än siffermänniska...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Camilla

12 september 2008 19:29

Wow, Barbara Hendricks, tänk att vara begåvad med en sådan fantastisk röst och så enastående vacker..Hon har ju även en koppling till Sverige!
Trevlig helg! Camilla

 
helga

helga

12 september 2008 22:35

Camilla; Fantastisk kvinna helt klart - hon är fortfarande vacker också kan jag intyga ;) Trevlig helg!

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards