Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Alla inlägg under september 2007

Av Helga - 1 september 2007 09:06

Det var ju så kul det där med "lika som bär". Jag hade ett sådant inlägg för några dagar sedan. Här kommer ett nytt förslag;


 Vem är vem?

               Ola Salo och Marie Lindberg?


 *********************************************

Detta var ju en så strålande likhet och den som jag snott idén från är  denna person


De tre vännerna och Jerry contra Fredrik Reinfeldt med vänner var dock min egen idé.


Av Helga - 1 september 2007 08:16

Nu är det en ny dag och jag har ätit min frukost i sängen samt läst igenom morgontidningen. Underbart! Båda ungdomarna sover fortfarande sött, trötta efter skolveckan.


Idag ska dottern och jag åka till stan för att inhandla en varm tröja och en tunnare jacka. Morgnarna har varit så kyliga! Kanske går vi också en sväng in på "Myrornas" - där brukar det alltid finnas något kul. Till kvällen kommer sonens kompisar hit och de ska antagligen sova över.


Maken ringde igår - han är ju vid stugan. Han hade varit ute och fiskat och fått 20 abborrar - gissa om han lät GLAD!  

                                                  
                        


Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards