Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 11 april 2013

Söker du porr blir du nog besviken...

Av Helga - 11 april 2013 12:38



Idag är en bra dag...


En mysdag med hemmafix -  jag älskar kontrasterna mellan mitt jobb på flyget och mitt jobb hemma. Skrotade omkring en stund först imorse och det var alldeles tyst omkring mig. Tvättade lite sen och cyklade iväg och handlade mat, sorterade sen grejer och papper och packar sen upp det sista från resan och jobbturnén. Nu efter lunch ska jag sätta igång med ett bullbak...


Sammanfattning... Jag har en skön dag idag!


 


 

Sent omsider satte jag ut lite påskliljor på altanen idag...

 

Jag skrev ju om en ryss som såg på porrfilm ombord för ett tag sen. Lustigt att se hur många som söker på ordet porr på nätet. Jag vet inte om jag vill ha såna besökare i min blogg   

 
 
wiper

wiper

11 april 2013 12:57

Jag förstår att det är härligt att vara hemma och pyssla när man har ett sånt arbete som du har. Kan riktigt känna bullukten hit, så fina dom är.

Så fina påskliljor. Ja du det finns så mycket tillgång till porr också antar jag.

Ha en jätteskön hemmadag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Freedomtravel

Freedomtravel

11 april 2013 18:19

Jag har också märkt det där... När jag kollade nån gång vilka inlägg på min blogg som var i topp så var det inlägg med orden "nakenbad" och "erotisk"... inte direkt det jag skriver mest om... haha

http://www.freedomtravel.se

 
UnderCover

UnderCover

11 april 2013 21:13

Så'na där hemmapulardagar är ett av det bästa som finns
Jupp!

http://tankarochbilder.wordpress.com

 
Sussi

Sussi

11 april 2013 21:22

Helgas bullar såg mycket goda ut :)
Önskar jag var mer mat och bakintresserad. Jag är visserligen vädligt intresserad av att äta men inte att tillaga ;)

Trevlig kväll

http://allt-om-inget.bloggplatsen.se

 
tant Hannele på Hisingen

tant Hannele på Hisingen

12 april 2013 07:34

det är tydligen en hel del.... (när jag skrev om giftiga barnunderkläder fick jag massa skumma kommentarer)

"du skriver för fort" klagade din dator....

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Helga

Helga

12 april 2013 08:36

Hannele; Ja, det blir så ibland för mig också när jag kommenterar på bloggplatsen. Jag vet inte varför...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

12 april 2013 09:30

Hej Helga Å så härliga bullar du gjort och fått undan massa andra saker med hemmavid. Påskliljorna vill man ha ut jag satte med ut en kruka på min farstubro igår den lever idag med kollade nyss,
Näe porrsurfare vill då inte jag ha på min blogg heller de göre sig icke besvär!Filifjonkor tillhandahåller inte sådant.

 
Ingen bild

Anneli

12 april 2013 11:00

Visst är det väl mysigt att bara skrota omkring och pyssla lite hemma när man är ledig!
Få saker är väl så goda som nybakade bullar, blir sugen....

 
Mia

Mia

13 april 2013 09:23

Wow, så gott det ser ut. Men livsfarligt för mig att ha hemma... Då ska jag ha kaffebröd varje gång jag dricker kaffe. Har jag inget hemma så har jag ingen längtan efter kaffebröd. Kan bli en knäckemacka till ibland...

http://miatankar.wordpress.com

 
Kimmie

Kimmie

14 april 2013 08:45

Vad härliga bullarna såg ut, har inte bakat på länge kanske skulle ta och göra det =).

http://kimmietid.blogspot.com

 
Åsa

Åsa

15 april 2013 12:05

Haha, hade du så många fler besökare den dagen. =)
Kanske ska peta in nåt sånt ord emellanåt för att se vad som händer.

http://wessand.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards