Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 31 juli 2011

Barcelona och sen blir det inte fett...

Av Helga - 31 juli 2011 09:30


Om du blev nyfiken på vart vi egentligen styrde kosan - så blev det Barcelona några dagar...

Vi kom ner på förmiddagen igår och hann med en hel del redan den första dagen. Bad och sol, god mat och strosande i stan... Idag blir det nog ungefär samma program men nu allra först - hotellfrukost!

När vi kommer hem får vi leva på vatten och bröd resten av månaden - men det struntar jag i...

 
 
Susjos

Susjos

31 juli 2011 21:38

Hola! Va härligt att vara i Barcelona!!
Åker ni på id-biljetterna?
jag ville gärna till Barcelona under semestern oxå!
Men istället blir det Amsterdam i morgon, jag har inte varit där heller,så det ska bli spännande! Vi åker på id-biljetterna :)
Ha det fortsatt superhärligt!!

http://susjos.blogspot.com

 
helga

helga

1 augusti 2011 19:12

Härligt med Amsterdam också - fin stad!! Jag har varit där på övernttningar men aldrig privat. Det var detsamma med Barcelona - har aldrig varit här någon längre stund förut. Här är suveränt med både sol, bad och shopping mm.

Vi åkte bokat med airtours den här gången, allt blev bestämt så sent... och måste vara säker på att komma hem till jobbet på torsdag.

http://htp://www.helga1.bloggplatsen.se

 
Kimmie

Kimmie

1 augusti 2011 20:04

Åh så spännande, Barcelona är ett sådant ställe som jag bara måste se någon gång! Njut och ha det härligt =)

http://kimmietid.blogspot.com

Helga

4 augusti 2011 19:43

Det var en kanonstad att åka till några dagar - det värsta är att man borde dit igen - det finns massor att upptäcka!

 
UnderCover

UnderCover

2 augusti 2011 09:22

Var det en så'n där upplevelse som jag tror att det är? Var den där kyrkan lika frän som jag tror att den är?
Jaaaa, jag vill åxå åka till Barcelona! Bara det att det är så krångliga tågförbindelser dit...

http://tankarochbilder.wordpress.com

Helga

4 augusti 2011 19:42

Helt sablans underbart! Skippa tåget o börja flyga!

 
tant Hannele på Hisingen

tant Hannele på Hisingen

2 augusti 2011 21:47

jag älskar hotellfrukostar

http://hannelesparadis.blogspot.com

Helga

4 augusti 2011 19:41

Till vardags äter det jag det sällan, men på privata resor gillar jag det!

 
Ingen bild

bettan

3 augusti 2011 09:56

Så mysigt att åka iväg bara sådär...
Här har det bara varit att jobba hela tiden,vårt jobb är ju intensivt som du vet.
Har inte ens orkat med att köra motorcykeln sen i början på juni.Men tror vi tar en liten runda ikväll.Ha det gott på din fortsatta ledighet..Kram

Helga

4 augusti 2011 19:40

Det var i sista stund innan semestern tog slut - jättehärligt! Jag förstår att ni behöver er vintersemester sen...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards