Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 15 december 2013

Jag bor i ett paket...

Av Helga - 15 december 2013 17:38


Nu sista övernattningen för den här gången. Dag fyra av fem och jag är på det fjärde hotellet sedan i torsdags.


Bor man som i en stor julklapp kan man ju verkligen inte klaga       


 


#flygvärdinna #flyg #clarion #göteborg #paket #julklapp #resa

Flyg · Humor · Resor
 
 
Susanne

Susanne

15 december 2013 21:15

Vilken rolig pyntningsidé. Vem vill inte bo i en julklapp ;)

Hoppas din tredje advent varit bra

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

Helga

16 december 2013 05:24

Köpte en lussebulle iaf. Kommer hem från kuskandet imorgon em.

 
susjos

susjos

16 december 2013 00:54

Oj så du får flyga och fara! Tror minsann jag sett detta hotell på instagram? Det ligger i Göteborg va?
Hoppas du får lite jul ledigt snart!

http://susjos.blogspot.com

Helga

16 december 2013 05:23

Ja hotel post i Göteborg. Blir ledig till jul men jobbar till dan före på kvällen.

 
Hannele på Hisingen

Hannele på Hisingen

16 december 2013 06:46

aha, ni har bytt hotell :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

16 december 2013 07:03

Hej Helga. Det var verkligen ett trevligt boställe du hittat denna gång.Fint är de och du ser många hotell du under ett år. Undrar rent statistiskt hur många hotell det blir under ett år,,fniss du måste ha tillsammans med dina kamrater något slags rekord, Hoppas din måndag blir snäll mot dig och glöm inte posta julkorten idag sista dagen

http://filifjonkan.se-bloggplatsen.se

 
wiper

wiper

16 december 2013 07:39

Det var ett fint hotell. Du är verkligen berest och tänk så många minnen man får i ett sånt yrke.

Ha en fin början på den nya veckan

stor kram

http://wiper.bloggplatsen.se

 
trollmor

trollmor

16 december 2013 09:44

Visst är det Postishotellet i Göteborg ? Jag som flög nu två resor med ditt flygbolag (för ovanlighetens skull) i helgen men såg inte till dig. ( tänkte faktiskt på dig då )Det var Umeå-Stockholm och så tillbaka förstås.Ha det bäst. Kram

http://trollmor.webblogg.se

Helga

16 december 2013 16:00

Ja hotel post. Jag sov i Umeå i fredags iaf. Hade du trevligt??

 
Ingen bild

Anneli

16 december 2013 20:32

Åh, snacka om pynt! Var det lika mysigt interiört måste det ju ha känts som att bo i en sagobok!
Hoppas du är hemma nu och kopplar av efter turnén!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Skapa flashcards