Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 4 december 2013

Vad händer i min kropp...

Av Helga - 4 december 2013 11:17


Vartefter östrogenet sinar i min kropp gör jag mer och mer konstiga saker   


Det senaste är att jag fått en sån enorm lust att virka. Jag har banne mig inte virkat sedan mellanstadiet...


 

Vad det ska bli?



Bra fråga! Antingen gör jag en fuskkrage eller så blir det ett kuddfodral.


Blir jag nöjd med resultatet kanske det är en bra sak att komma i klimakteriet?


#virka #pyssel #humor #mormor

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

4 december 2013 11:53

Skrattar..heja Helga,,ja man vet inte vad hormonerna ställer till med eller för oss, Hur som helst så blir det nog fint det där kuddar med vackra knappar på är ju så inne tx,

http://filifjonkan.se-bloggplatsen.se

 
Britt-Marie

Britt-Marie

4 december 2013 20:41

Blir det inte värre än så är det bara att köpa garn och virka på :)

http://alicebm.blogg.se

 
susjos

susjos

4 december 2013 22:05

Hihi, ja, säger som Britt-Marie, blir klimakteriet inte värre än så,så är det bara att virka på! Själv knaprar jag östrogen piller sen några år, och är glad att slippa vallningarna :)

http://susjos.blogspot.com

 
wiper

wiper

5 december 2013 08:30

Härligt att du börjat virka igen. Jag hade ett helsike när jag var i klimakteriet och fick gå på östrogengelé och före det plåster. Det tog inte slut förrens jag var 56 år. Du får visa upp det virkade sen

Ha en skön dag
kramar

http://wiper.bloggplatsen.se

 
Åsa

Åsa

18 december 2013 20:33

Beror det på östrogenet? Skumt. Vem vet vad som kommer hända då. :p

http://wessand.blogg.se

Helga

18 december 2013 21:21

Haha... måste va det. Kan inte förklaras på annat sätt.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards