Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

Nu är jag bara liite pömsig...

Av Helga - 12 augusti 2011 12:40

Jag steg upp klockan 03.00 inatt eftersom mitt pass började vid fem på Arlanda. På grund av allt roligt vi hade på släktkalaset igår kväll så fick jag faktiskt inte en enda blund i något av ögonen på hela natten. Det fick helt enkelt gå ändå...


Nu är jag bara liite pömsig. Kanske blir det en lite stund på sängen senare!?



Det var supermysigt att träffa Aussie-systern med familj igen. Nu var det ett år sedan vi sågs sist och snart fem år sedan de flyttade iväg.


Imorgon blir det tidig start igen och just nu fraktar vi hela svenska folket runt om i Sverige. Det börjar bli dags att resa hem för att komma tillbaka till vardagen igen snart. Nyligen hade vi hela 12 bebisar ombord plus deras syskon. Kanske runt 30 barn totalt och så alla vuxna barn också då förstås ;)

 
 
Viktkamp

Viktkamp

12 augusti 2011 14:18

Oj vad mycket barn =)

http://viktkamp.webblogg.se

Helga

13 augusti 2011 19:17

Jaa....

Tack för din kommentar!

 
Stattinskan

Stattinskan

12 augusti 2011 18:55

Lite pömsig??? Du borde ju vara mer död än levande kvinna ;-)
Hoppas du har fått sova ikapp nu :-)
Trevlig fredagkväll till er!

http://stattinskan.blogspot.com

Helga

13 augusti 2011 19:16

Hahaha... härlig kommentar :)

 
UnderCover

UnderCover

12 augusti 2011 20:07

Tror att nå'n sover sött nu ;o)

http://tankarochbilder.wordpress.com

Helga

13 augusti 2011 19:16

Ja, jag tog igen sömn inatt när jag sov som ett barn...

 
Åsa

Åsa

13 augusti 2011 11:03

Vilken söt bild!
Klart det måste vara skönt att syrran kommit hem igen!

http://wessand.blogg.se

Helga

13 augusti 2011 19:15

Jättekul att de flyttat hem igen :)

 
Kimmie

Kimmie

13 augusti 2011 11:47

Hoppas du har fått ordentlig vila nu! Det där lät jobbigt.

http://kimmietid.blogspot.com

Helga

13 augusti 2011 19:14

Jag är van vid konstiga tider och sömnbrist så det går...

 
susjos

susjos

13 augusti 2011 12:05

Oj,jag förstår att du är trött!
Vilken härlig sommar du har haft,och va kul att du tycker det är kul att börja jobba igen :) Då trivs man med jobbet!
Kram!

http://susjos.blogspot.com

Helga

13 augusti 2011 19:13

Ja, härligt när man känner så efter 27 år...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Skapa flashcards