Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Det väntas många resenärer på Arlanda idag...

Av Helga - 27 februari 2011 08:00


Idag väntas många resenärer ut till Arlanda...


Sportloven avlöser varandra och jag ska göra en insats för flygbolaget hela dagen lång...


  

 
 
Stattinska

Stattinska

27 februari 2011 10:51

Hur många helger i månaden jobbar du? Eller är det olika - som ett rullande schema eller?
Kram

http://stattinskan.bloggspot.com

 
kicki

kicki

27 februari 2011 11:41

Oj va du flyger och far...har läst ikapp lite på din blogg...Hur går det med sonens ögon, blir det bättre? Här har vi också haft kalas denna helg, hemma hos Lina, 27 år i torsdags, herre gud vart tar tiden vägen...och Frida kom hem...så mysigt att få rå om henne om än bara för en dag..nu skall hon tillbaka till flygplatsen där det rör sig en massa sportlovsresenärer och skidåkare...ha det gott och var rädd om dej. Kram

http://blogg.vf.se/kicki

 
Pisan

Pisan

27 februari 2011 11:50

Ja, då blir det nog mycket för er att göra. Hoppas du har det bra där uppe i luften. Kram! ♥

http://pisansblogg.bloggplatsen.se

 
Åsa

Åsa

27 februari 2011 11:50

Jag vill också flyga! Söderut! En vecka eller så.
Flyg lugnt!

http://wessand.blogg.se

 
Ingen bild

-Nena-

27 februari 2011 18:17

Kan tänka mig att det är mycket att göra idag då ja.
Jag hoppas att du haft/har det bra där uppe.

 
susjos

susjos

28 februari 2011 01:57

Ja,det blir många nattpass denna vecka,för många vill ha sportlov. Märktes att det var många bilar med skidboxar på taket på väg norröver i går morse när jag körde hem från jobbet. ha en bra vecka!

http://susjos.blogspot.com

 
Helga

Helga

28 februari 2011 08:13

Stattinskan; ag har rätt till en hel ledig helg i månaden. Ibland blir det mer än så... En del på mitt jobb jobbar efter ett fast system, men jag har ett variabelt schema som kommer ut den 16:e för månaden efter. Svårplanerat liv...

Kicki; Vad mysigt det låter att ni fått träffas. Jo, sonen är mkt bättre i ögat nu - han ser färger som han knappt sett förut. Snart ska de nog ta det andra ögat också...

Pisan; Det var full fart igår :)

Åsa; Samma här... vill, vill, vill...

nena; Tack tack!

Susjos; Jag är ledig denna vecka ganska mkt, men nu är min familj tillbaka i skola/ jobb. Vi hade ju sportlov förra veckan...

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards