Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

Det bara råkade bli så...

Av Helga - 22 juli 2010 19:00

Inte sov jag så länge som jag borde ha gjort imorse efter den sena TV-kvällen... (jag satt uppe och såg de sista Lostavsnitten).


Nej, upp ska man ju ändå...


Jag åt frukost med de övriga i besättningen på hotellet. Efter det hann jag ut för att köpa mig lite lunch att ta med eftersom vi inte har någon matpaus idag. Jag råkade också slinka in på Åhléns och det råkade vara rea där och jag råkade prova lite kläder och jag råkade köpa en klänning och en blus från Esprit. Rätt nöjd lämnade jag Luleå vid lunchtid!


  

 
 
susjos

susjos

23 juli 2010 01:32

Hejsan! Så semestern är slut även för dig. Men va mysigt att ändå bo kvar på landet,sommaren är ju inte slut ännu!
Ha det gott!

http://susjos.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

23 juli 2010 10:45

Dom där "bara råka" händelserna brukar ofta göra en väldigt nöjd ;)
Det är alltid kul med lite nytt och rea gillar vi :)

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Helga

Helga

23 juli 2010 11:18

Susjos; Javisst är det skönt att dra ut på njtandet trots att man jobbar...

Sussi; Jag är jätteglad för mina fynd!

http://www.helga1.bloggplatsen.se

 
Åsa

Åsa

23 juli 2010 16:33

Har inte sett lost på länge. Fick man alla svar?
Och det är klart att du inte kan hjälpa att det var så många "råkor". ;)

http://wessand.blogg.se

 
Helga

Helga

27 juli 2010 16:51

Åsa; De sista fem avsnitten förklarade en del, men jag var lite besviken på slutet ändå. Det kändes som de bara "sydde ihop säcken" för att programmet skulle sluta nu.

http://www.helga1.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards