Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

"Sudden" sa HEJ!...

Av Helga - 30 augusti 2009 17:16


Jag sitter på ett hotellrum och läser i expressen att Mats Sundin gått sta och gift sig...


För länge sedan skrev jag här i bloggen om att vi har sommarstuga inte så långt från Suddens sommarhus, men aldrig på alla år som vi haft stället har vi sett hockeystjärnan på nära håll.


I somras hade dottern två kompisar på besök över en helg och vi tog en promenad bort till grannbyn för att gå på loppis. Vem tror ni vi mötte på hemvägen??? Mats Sundin...


Ni skulle sett tjejernas miner när de insåg vem som just hejat på dem :)



Resa i Sverige-bloggen

 
 
Hannele på ön Hisingen

Hannele på ön Hisingen

30 augusti 2009 17:54

jag vill också ha snygga grannar...

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
kicki

kicki

30 augusti 2009 19:17

Mitt rensningsknep....
fyll halva diskhon med vatten, töm i 3 dl vetemjöl och vispa om...skär bort jorden av svampen och lägg ner dem i mjölblandningen...rör om lite med händerna, du skall se va blandka och rena de blir, snabbt och lätt går det...ta upp. skölj lite under vatten och dela dem...
lycka till...det går super lätt...kramen

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
singo

singo

30 augusti 2009 19:45

Fräckt!!!

http://singo.bloggagratis.se

 
Kimmie

Kimmie

30 augusti 2009 20:09

En riktig storstjärna i krokarna =) själv sprang vi för många år sedan på Börje Salming med familj på Astrid Lindgrens värld. Inte så illa det heller.

http://kimmietid.blogspot.se

 
-Nena-

-Nena-

30 augusti 2009 21:32

Ingen dålig granne det där.

Har inte så mött så många kändisar i mitt liv men sålde en sak på loppis till han som spelar Reine i Tre Kronor och visste inte var jag skulle placera honom till en början.

http://nena.bloggagratis.se

 
susjos

susjos

31 augusti 2009 00:29

Ojoj,vilken granne :)

http://susjos.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

31 augusti 2009 08:35

Mats Sundin har alltid varit min favvoishockeyspelare..
Jag mötte honom när han var med och spelade golf i en tävling i Märsta förra året..
Väldigt nära.. han höll på springa ner mig i dörröppningen vi försökte ta oss igenom samtidigt :-) Han är stoooor!!

Ha en bra dag

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Pisan

Pisan

31 augusti 2009 12:27

Ha ha! :-D Sitter här och skrattar åt Hanneles kommentar; att hon också vill ha snygga grannar :-) Du e la för go Hannele!!
Det hade vart kul att se tjejernas miner :-) Ha nu en fin måndag Helga! KRAMEN!!

http://pisansblogg.bloggagratis.se

 
ammis

ammis

31 augusti 2009 17:24

Va coolt!!! Kan se dom framför mig när "The big guy" kommer förbi och hejar.
Ha det gott.

KrAMelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
helga

helga

1 september 2009 08:15

Hannele; du är bäst Hannele ;)

Kicki; Tack för tipset - det får vi testa nästa gång...

Singo; Japp ;)

Kimmie; Börje Salming verkar cool...

Nena; Ibland tror man att man känner personen i fråga innan man kan placera dem rätt...

Susjos; Det du ;)

Sussi; Jag blir gärna nedsprungen av honom ;)

Pisan; Visst är Hannele go´. Kika nu in på hennes sida alla ni som läser här ...

Ammis; Ja, en av tjejerna började skutta runt ;)

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Skapa flashcards