Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Soffan har anlänt...

Av Helga - 21 april 2009 14:59


Nu har jag varit en duktig tant och städat hela huset. Till och med köksskåp och lådor fick sig en omgång... Det brukar vara bra nu innan myrorna anfaller...


När jag var klar ringde de från MIO om att vår soffa och fåtölj har kommit och ska levereras på torsdag. Äntligen... det känns som vi har väntat hur länge som helst!


Nu ska jag ut en och gå en sväng. Vi har ingen sol idag, men det blir skönt ändå efter fejandet här hemma.


Rösta är du rar


Det här är inte vår nya soffa, men den ser ungefär så här...

 
 
Kimmie

Kimmie

21 april 2009 15:50

Vad flitig du har varit då!
Jättekul att era möbler kommer nu, har man väl bestämt sig så vill man gärna ha det på en gång.

http://kimmietid.blogspot.com

 
britten

britten

21 april 2009 18:18

kan tänka mig att du väntar spänt på soffan nu....läste ditt inlägg här nere också ...och jag ser dig framför mig....men det var lätt fixat för en rutinerad som du kan jag tänka ...tror faktiskt att du är en riktigt riktigt smidig flygvärdinna....//kram

http://pyrobritt.blogg.se

 
-Nena-

-Nena-

21 april 2009 19:22

Så flitig du varit då men det är rätt, bättre att ta allt det innan myrorna.

Kul att soffan är på gång.

http://nena.bloggagratis.se

 
Ingen bild

UnderCover

21 april 2009 21:30

Nå'n borde ta ett djupt tag i det här huset åxå. Men nå'n har ingen lust. Måste väl betyda att jag inte är nå'n tant va? Va!

Himlans kul med nytillskott i huset så där på en torsdag juh *nickar*

 
Åsa

Åsa

21 april 2009 21:59

Ja, vad kul! Jag har inte kommit iväg till möbelaffären ens än.

http://wessand.blogg.se

 
Sussi

Sussi

21 april 2009 22:20

Vad kul med en ny soffa..
Det är så kul att få in nåt nytt..

Ha en bra kväll

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
helga

helga

22 april 2009 08:14

Kimmie; Ja, man vill helst ta hem grejerna direkt...

Britten; Hahaha... smidig som far in på toa med deon i högsta hugg ;)

Nena; Jag längtar...

UnderCover; Då är man en ung snygging som fullkomligt skiter i att ta djupa andetag ;)

Åsa; Man kan bläddra i kataloger och på nätet också ;)

Sussi; Ja, det ska bli kul :)

http://www.helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Skapa flashcards