Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 20 december 2008

Det är svårt att hitta i London...

Av Helga - 20 december 2008 14:18


Vi väntar på vår sista flight för dagen och efter det är det semester för min del... Jihaa!!


På dagens flygning hade vi bl a en familj som skulle resa runt i världen i 10 veckor. De skulle vara på Fidji, Kalifornien USA, Australien och Nya Zeeland. Tänk vilken upplevelse för hela familjen men framför allt för barnen. Ännu en gång hade vi sju bebisar med ombord och massor med andra små barn. Det är härligt och juligt och rörigt!! Det hör den här årstiden till.


Rösta gärna


Det är svårt att hitta i London även för tomten...



 
 
UnderCover

UnderCover

20 december 2008 17:28

Ha en skön semester med dej :o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
Filifjonkan bleknar

Filifjonkan bleknar

20 december 2008 19:55

Va 7 bäbysar och du kliver på utan att blinka.Hade du en valiumburk i fickan eller gick det bra med de små.Systerdottern flög med 4 av sina barn varav 3 spydde samtidig hehhe hoppas inte det var på ditt plan bara,,skrattar,,Så har tomten ingen GPS på vespan i England du får tipsa honom i så fall

http://filifjonkan-se

 
Tussegumman

Tussegumman

20 december 2008 20:32

oj vilken resa för den familjen, Vilken upplevelse! Skönt med semester kan jag tänka. Jag har två dgr kvar innan jag går på julledighet. Ha det gott/Kram Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

 
-Nena-

-Nena-

20 december 2008 20:37

Jag hoppas att du får en riktigt härlig semester.

Det måste verkligen var en häftig upplevelse för den familjen.

http://nena.bloggagratis.se

 
Hannele

Hannele

20 december 2008 22:49

Jag får sån längtan till London, när du skriver... Fast lyckliga jag bor i Lilla London :)

http://hannelesjul.blogspot.com

 
helga

helga

21 december 2008 13:01

UnderCover; Jag önskar dig detsamma.

Fjonkan; Jag är ju förskollärare i botten och är ganska så svag för barn. Jag gillar när det är lite smått galet ombord ;) Spyor är jag daremot inte så förtjust i - stackars din systerdotter.

Tussegumman; Snart är du också ledig - så skönt!

Nena; Ja, verkligen - undrar bara hur barnen ska göra med skolarbetet.

Hannele; Lilla London är inte heller så dumt ;)

http://helga1.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Skapa flashcards