Snurra du min värld- flygvärdinnans vardag

Direktlänk till inlägg 26 september 2007

Skräppost...

Av Helga - 26 september 2007 14:10

Dottern har lyckligt kommit hem och hon gick bara lite vilse på orienteringen ...


Nu ska vi ta en fika... Mysigt!


Har du fått mycket skräppost på sista tiden?

 Släng det här...

 
 
kicki

kicki

26 september 2007 16:25

Dottern var vid gott mod hoppas jag trots att hon gick lite vilse....jag skulle aldrig komma hem på en orientering med en kompass i handen...har aldrig förstått mig på den, men gudskelov har jag ett himla bra lokalsinne, så jag finner alltid tillbaka ut ur skogen eller i stora staden...tur....
Va mysigt med vuxenfest...Peter och jag åker till Tyskland nästa vecka i tre dagar för att handla inför hans 50 års dag, och kul att se framemot, resan alltså....att jag ser framemot festen det får jag inte prata högt om för han har lie smått ångest över att fylla 50. Jag gjorde det i fjol men tyckte det bara var skönt att göra det...
Ha det så gott, nu skall jag gå ut i solen,,,,den är helt underbar just nu....till skillnad från månen som är äcklig och full...
kramen på dej..kicki

http://kickilettenstrom.blogg.se

 
helga

helga

26 september 2007 17:47

Kicki; vad du reser...En bekant till oss skulle gifta sig i Norge och gjorde också en resa till Tyskland först - de blev stoppade i norska tullen och fick lämna tillbaka allt dricka. Hm... inte kul!

Min man fyllde 50 för 5 år sedan och vi hade en hejdundrande fest med catering och band. Skitkul! Hälsa din man det. Själv har jag några år kvar till 50...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
-Nena-

-Nena-

27 september 2007 11:53

Lite vilse är ju bra. Jag hade nog inte hittat hem igen *S*

http://nena.bloggagratis.se

 
Filifjonkan skrattar

Filifjonkan skrattar

27 september 2007 13:32

heheh det var ingen dålig papperskorg..näe ang din fråga Mozilla sortera skiten rätt i skräpkorgen ser dem aldrig. Mozilla är suverän på att lära sig vad som är vad.

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helga - Söndag 14 jan 14:27

Det blir inga fler inlägg här på bloggen (iallafall inte inom överskådlig tid) men kolla gärna in min matblogg Hillas matprat här på bloggplatsen eller min Instagram Hillas foto. ...

Av Helga - 20 december 2022 18:33

Här kommer årets uppdatering från mig.   Förra vintern hade vi ju mycket covidrelaterade problem i Sverige fortfarande. Nyårsafton fick vi fira ensamma hemma och inte med våra trevliga vänner. Detta då jag hade flugit med en kollega som konstater...

Av Helga - 6 december 2021 16:08

Här kommer den årliga uppdateringen från mig.    Fortfarande jobbar jag inom flyget och efter en lugn tid, under första delen av pandemin, ökade flygtrafiken och arbetstiden fr o m juni månad. Det känns som att folk reser mycket nu igen, men i oc...

Av Helga - 26 december 2020 16:16


Det börjar bli tradition att jag uppdaterar bloggen en gång kring jul. I övrigt blir det ingenting skrivet här, men min andra blogg "Hillas matprat" lever i maklig takt... Vill du se mina foton kan du kika in på instragram och kontot "hillasfoto". ...

Av Helga - 21 december 2019 14:02


Så har snart ännu ett år passerat och jag tänkte att en uppdatering kunde vara på sin plats...   Året började med en fantastisk resa till Madeira med dottern. En vecka med vandringar och upptäcktsfärder och skönt sommarväder gjorde oss båda gott....

Presentation

snurra.helga@gmail.com

Translate

62 besvarade frågor
Blogglista.se
BloggRegistret.se

Senaste inläggen

Om jobbet...

 

Mitt hem...

 

 

Resor...

 

Humor

 

Min familj...

 

Trädgård...

 

Matlagning...

 

Tidigare år

Kategorier

Skriv recensioner, tjäna pengar

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

Top Blog Area

Var kommer besökaren ifrån?

Google Analytics

RSS

Buzzador

Blogg Topplista

Blogg100

”Blogg100

Ovido - Quiz & Flashcards